"ПАНІ" ОЛЕНО ОЛЕКСАНДРІВНО!

За дипломом Ви – спеціаліст-зоотехнік, окрім цього, за сферою діяльності ще й керівник (не ВОЛОДАР) кінної частини. Як керівник, Ви маєте у своєму підпорядкуванні виконавців (підлеглих) і наділені повноваженнями приймати управлінські рішення. Тож маєте усвідомлювати, що для прийняття вмотивованих, компетентних управлінських рішень, надто важливим є досконале знання психології управління та володіння мистецтвом управління. Адже справжній ефективний керівник обов’язково повинен піклуватися про сприятливий психологічний клімат колективу. Також варто знати, що серед чинників, які визначають успіх менеджерів в XXI ст. домінують такі як чутливе відношення до особистості, повага до виконавців (підлеглих), мистецтво приймати зважені рішення, здоровий гонор. Отже, управлінець ХХІ століття - це керівник-організатор, але ж ніяк не керівник-термінатор.
Дуже прикро, що стиль вашого управління «Divide et impera» ̶ разделяй и царствуй (властвуй). Тож замість використання ефективних методів управління, у вашому стилі керівництва переважають ганебні методи управління. А звідси – вибудовування службових стосунків за особистими симпатіями, поділ підлеглих на "своїх" і "неугодних"; ”панібратство” і вседозволеність по відношенню до "своїх" та несправедливе, грубе, зневажливе, принизливе, брутальне відношення до "неугодних", використання "неугодних" як дешевої рабсили (бидла), послуговування у своїх діях інтригами, чутками, наклепами, доносами, усунення "неугодних".
Психолог Вадим Колесніков наголошує: «Якщо начальник постійно кричить і вирячає очі, то підлеглий робить теж саме. Він підсвідомо відчуває, що ви з ним одного поля ягода».
Варто пам’ятати, що підлеглі – це люди, так люди, і навіть ті підлеглі, яких Ви віднесли до "неугодних" теж люди, не бидло. Кожен із них - ОСОБИСТІСТЬ із властивими їй і тільки їй індивідуальними рисами та якостями. Це люди, які мають права відповідно до Конституції України, Кодексу законів про працю України. Саме так, хочеться, щоб Ви змогли усвідомити, що МАЮТЬ ПРАВА навіть ті, яких Ви віднесли до категорії "неугодних", ті, яких Ви нещадно використовуєте, часто навіть нічого не доплачуючи. А варто все ж таки інколи, навіть "неугодним", за використання у хвіст і гриву, кидати хоч якесь заохочення. Неможливо преміювати тільки «себя любимую» та …, періодично демонструвати на телеканалах тільки «себя любимую» та … Мають бути все ж певні рамки. І, перш за все, усвідомте, що славу Вам роблять прості робітники, яких Ви ігноруєте та нещадно експлуатуєте, для яких не створено навіть елементарних ЦИВІЛІЗОВАНИХ УМОВ для роботи, які навіть не завжди мають можливість вчасно отримати мізерну зарплатню для існування, не говорячи вже про хоч якесь там заохочення.
Ви, як керівник, маєте знати, що на світі немає жодної такої людини, яка би мала тільки позитивні риси, бо ВСІ ЛЮДИ НЕ ІДЕАЛЬНІ і ЦЕ НОРМАЛЬНО. Суцільно "негативних", як і стовідсотково "позитивних" людей не існує. Головне для успішного керівника діяти зважено, вміти знаходити індивідуальний підхід до кожного працівника і відповідно до цього підбирати мотиваційну систему для кожного. Ефективний керівник має добре усвідомлювати, що тільки підтримуючи позитивне, необхідно засуджувати негативне. Тож ні в якому разі не буде акцентувати увагу тільки на негативному. Жаль, що не кожному це дано…
"ПАНІ", дозвольте запитати, не поважаючи "неугодних", то себе ж Ви таки ПОВАЖАЄТЕ??? Якщо поважаєте хоч «себя любимую», то будьте обережні, "ПАНІ", "не беріть гріх на душу" і вмійте вчасно зупинитися. Зрозумійте, що все «добре» в розумних межах.
Саме так, "ПАНІ", всьому є межа. Хочеться аби Ви усвідомлювали, що часи кумів, сватів, братів в Україні вже минули, часи «сім’ї» теж, тож верховенство закону, верховенство права таки восторжествує, рано чи пізно. Отже, усвідомте, будь ласка, що сьогодні не ті часи, коли гору беруть нездорові амбіції, а їх ЗАРУЧНИКАМИ стають ЖИВІ ЛЮДИ. Сьогодні актуальним є ВИСОКИЙ УПРАВЛІНСЬКИЙ ПРОФЕСІОНАЛІЗМ КЕРІВНИКА, МИСТЕЦТВО КЕРУВАТИ ЛЮДЬМИ. Стиль керівництва «Divide et impera» веде в прірву, це доведено як науковцями, так і на практиці.
А чи відомо Вам таке поняття як емоційний інтелект (емоційна компетентність) керівника? Так ось, на думку авторів цього терміна, емоційний інтелект - це здатність управляти власними емоціями та своїми відносинами з підлеглими. Найновіші ж експериментальні результати свідчать, що в системі професійних навичок керівників емоційному інтелекту відводиться 70%, а на технічний інтелект (знання) і управлінські навички припадає всього по 15%. Науковці довели, що управлінець, який володіє емоційним інтелектом (емоційною компетентністю), за жодних обставин НЕ ПРИНИЖУВАТИМЕ почуття власної гідності ЖОДНОГО підлеглого.
Томас Карлейль (англійський публіцист, історик, філософ) стверджував: "Велика людина є великою і в своєму ставленні до маленьких людей".
Про всяк випадок, пам’ятайте: людина, яка не відчуває приязні до інших людей, руйнує себе як особистість. Прикро, що дехто, граючи у "великих начальників" забуває, що всі ми під Богом ходимо і невідомо, що день прийдешній нам готує.
Перечитуйте, хоч інколи, аби УСВІДОМИТИ, глибокі рядки Омара Хайяма:
Не зли других и сам не злись!
Мы все лишь гости в этом бренном мире...
И если что не так - смирись,
Будь поумнее - улыбнись!
Холодной думай головой,
Ведь в мире все закономерно:
Зло, причиненное тобой,
К тебе вернётся непременно...

Дай Боже Вам здорового глузду в подальших діяннях…


PARIS

Сообщение отредактировал Vlad - Четверг, 01.05.2014, 11:11:06